Komoder garantie en service
Komoder is het enige bedrijf in Europa dat 3 jaar garantie biedt op de producten die het verkoopt.
Komoder-producten worden geleverd door opgeleid personeel dat het product voor u zal monteren en u zal instrueren over de juiste manier om het product te gebruiken. Neem in geval van technische problemen gerust contact op met onze klantenservice.
Technische afdeling - Contactinformatie
Tel: +31 615 671 997
E-mail: contact@komoder.nl
3 jaar garantie
De garantieservices van Komoder dekken alle soorten interventies, inclusief reiskosten, evenals de kosten van reserveonderdelen en arbeidskosten. Afhankelijk van de aard van het probleem dat dat zich voor doet met uw product, kan de technische afdeling van Komoder beslissen om het product:
1. Volledig te vervangen;
2. Te repareren op uw locatie;
3. Op te halen en vervoeren naar onze reparatiewerkplaats.
Uitbreiding garantieservices
Wanneer u het product koopt, kunt u ervoor kiezen om de garantieperiode te verlengen van 3 tot 5 jaar. De jaarlijkse kosten voor elk extra jaar van garantie kan variëren en is afhankelijk van het type massagestoel.
5 jaar post-garantie
U kunt de garantieservice zelfs verlengen voordat de garantieperiode is verstreken. Nadat de garantieperiode is verstreken, profiteert u van onze diensten van de post-garantie, dus neem contact met ons op als u technische problemen ondervindt met uw massagestoel.
Lees de gebruikershandleiding van uw product zorgvuldig door om situaties te voorkomen die kunnen leiden tot het vervallen (annuleren) van de garantie van uw product.
Situaties die kunnen leiden tot het vervallen (annuleren) van de garantie van uw product:
- Niet-naleving van de gebruiksvoorwaarden van het product in de gebruikershandleiding;
- Als het product in onjuiste omstandigheden is bewaard.
- Als het herhaaldelijk is gebruikt in een omgeving met aanzienlijke temperatuurverschillen die condensatie veroorzaken, als het overmatig is blootgesteld aan een vochtige omgeving of zonnestraling, als de elektrische kabels of de beschermende elementen beschadigd zijn of als het product verkeerd is gebruikt;
- Als het product is gebruikt met andere accessoires dan degene die door de verkoper zijn aanbevolen;
- Als er met het product is geknoeid of als het is gerepareerd door onbevoegden;
Gekwalificeerd reparatiepersoneel
Het technische team van Komoder neemt jaarlijks deel aan specialisatiecursussen, wat betekent dat de diensten die door ons bedrijf worden geleverd aan uw verwachtingen zullen voldoen. We raden u aan om met een gerust hart contact op te nemen met ons personeel en dat u ons op de hoogte stelt indien er een situatie voordoet tijdens het gebruik van onze producten.